
Zwrot i Wymiana towaru zakupionego w ze24.pl
Zamówione produkty możesz zwrócić lub odesłać do sklepu internetowego w ciągu 14 dni od daty ich dostarczenia. Jest to warunek konieczny do uzyskania zwrotu gotówki.
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety, instrukcje oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Przygotuj tylko produkt do zwrotu oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – np. paragon, fakturę lub potwierdzenie zamówienia.
Produkty możesz też odesłać do naszego e-sklepu postępując według wskazówek:
- wypełnij formularz zwrotu dostępny w twoim profilu klienta lub wydrukuj i wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy dostępne na stronie e-sklepu;
- spakuj produkt/-y do zwrotu – możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie. Możesz też dołączyć paragon, co ułatwi i przyspieszy przeprowadzenie procesu zwrotu należności;
- przesyłką opłaconą z góry odeślij produkt/-y na poniższy adres:
Zdrowa Energia sp. z o.o.
e-sklep ze24.pl
ul. Elektronowa 9
65-730 Zielona Góra
W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należność za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe ).
Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
Klienci będący konsumentami mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której konsumenci mogą składać skargi. Dostępna jest pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Zarząd
e-sklep ze24.pl